Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα

Αν θέλεις να βάλεις ένα στοπ σ’ αυτή την κατάσταση γιατί Χριστούγεννα έρχονται, πού ξέρεις, υπάρχει ελπίδα κάπου να θελήσουμε να πάμε, κάτι ωραίο να φορέσουμε (η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία) άρχισε από σήμερα κιόλας να ακολουθείς πιστά τους εξής κανόνες:

Βάλε ένα πρόγραμμα στην καθημερινότητά σου

Ιδιαίτερα εάν δεν δουλεύεις ούτε από το σπίτι είναι πράγματι δύσκολο να βρεις ένα κίνητρο για να βάλεις ξυπνητήρι το πρωί ή να μην ξενυχτήσεις βλέποντας Netflix. Όμως, ένα δομημένο πρόγραμμα είναι απαραίτητο τόσο για την ψυχολογία σου όσο και για τη διατροφή σου (για να έρθουμε στο θέμα μας). Πώς αλλιώς θα μπορέσεις να έχεις συγκεκριμένες ώρες για το μεσημεριανό και το δείπνο σου; Φρόντισε να τρως τρία κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και δύο ενδιάμεσα σνακ την ημέρα σε πάνω-κάτω σταθερές ώρες.

Διάλεξε έξυπνα τα σνακ σου

Όταν λέμε “δύο ενδιάμεσα σνακ” δεν εννοούμε μια σακούλα πατατάκια ούτε μια σοκολάτα. Μερικές καλές ιδέες για σνακ είναι ένα φλιτζάνι ποπ-κορν (που θα έχεις φτιάξει στην ειδική μηχανή χωρίς λάδι), μια χούφτα ξηροί καρποί, ένα γιαούρτι με μια κουταλιά μέλι, ένα μήλο με λίγο φιστικοβούτυρο και άλλα. Α, και μην τα φας στο πόδι! Βάλτα κανονικά σε ένα πιάτο, κάθισε στο τραπέζι και φρόντισε να τα απολαύσεις.

Αναθεώρησε τη λίστα του σούπερ μάρκετ

Βεβαιώσου ότι στο ψυγείο και στα ντουλάπια σου έχει όλα όσα χρειάζεσαι για να ετοιμάσεις απλά, υγιεινά γεύματα και… τίποτα άλλο. Όσο πιο δύσκολη είναι η πρόσβαση στην πραλίνα φουντουκιού τόσο λιγότερες οι πιθανότητες να τη φτάσεις μέχρι τη μέση! Επιπλέον, η πανδημία δεν είναι δικαιολογία ούτε άλλοθι για να προσφέρεις στον εαυτό σου κάποιες γευστικές απολαύσεις. Ακριβώς το αντίθετο: είναι η ώρα που πρέπει να φροντίσεις ώστε η διατροφή σου να είναι ισορροπημένη για να δίνεις στο ανοσοποιητικό σου όλα όσα έχει ανάγκη προκειμένου να είναι όσο πιο ισχυρό γίνεται.

Μην τρως μπροστά στην τηλεόραση

Εάν τρως το μεσημεριανό σου ενώ βλέπεις ειδήσεις και το βραδινό κάνοντας binge-watching τον 4ο κύκλο του The Crown είναι κάπως λογικό να νιώθεις σαν να μην έφαγες τίποτα. Αντιμετώπισε την ώρα του φαγητού σαν ιεροτελεστία: κλείσε το laptop και την τηλεόραση, στρώσε τραπέζι, σέρβιρε το φαγητό σου σε κανονικό σερβίτσιο και αφιέρωσε χρόνο στην απόλαυσή του. Με αυτόν τον τρόπο, θα πάρεις ικανοποίηση από το γεύμα σου -και δεν θα την αναζητάς αργότερα στο βάθος του μπολ με τα μπισκότα.

Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία

Αντί να θυμώνεις για όλα όσα στερείσαι εξαιτίας της πανδημίας, προσπάθησε να αξιοποιήσεις τις θετικές πλευρές. Ναι, δεν μπορείς να φας στο αγαπημένο σου εστιατόριο, αλλά έχεις περισσότερο χρόνο στο σπίτι για να πειραματιστείς με καινούριες συνταγές (έτσι κι αλλιώς, οι μερίδες του είναι τεράστιες, παραδέξου το). Και δεν μπορείς να κάνεις Zumba όπως κάθε Πέμπτη τέτοια ώρα αλλά μιας και δουλεύεις από το σπίτι μπορείς να κάνεις ένα περίπατο στη γειτονιά σου το πρωί -αφού δεν θα χάσεις χρόνο στη διαδρομή για το γραφείο όπως συνήθως. Γενικά, αν προσπαθήσεις να υιοθετήσεις κάποιες υγιεινές συνήθειες τώρα, η περίοδος της καραντίνας όχι μόνο δεν θα είναι καταστροφική για τη σιλουέτα σου αλλά μπορεί να είναι και εκείνη που αποφάσισες να κάνεις κάτι καλό για τον εαυτό σου.

via

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!